onsdag 11 november 2009

Hur skulle jag klara mig utan Lindström?

När livet ter sig obegripligt, när man saknar idéer om vettiga julklappar och när Gud tiger, finns det ändå en tröst i bedrövelsen - Lindström! Ibland når han så oanade höjder att han på något mirakulöst sätt ringar in hela ens existentiella dilemma.


Inlägget kommer omedelbart att raderas om Lindström själv begär att detta skall ske. (Subtil poäng för de redan invigda: Om inte min far tagit detta gaffliga namn som jag bär, hade jag hetat - Svensson!)

1 kommentar:

Henrik Olsson sa...

Tack för tipset :) Jag ska nu sätta mig och vänta på ett kommande kärleksbrev från någon okänd. Jag har tidigare via bloggen uppmanat korkade inbrottstjuvar att göra sina försök hos mig i stället för hos äldre människor, men inga brytmärken på ytterdörren har skådats. Jag kan bara anta att det antingen beror på kameraövervakningen, inbrottslarmet eller någon av mina fyra små schäfrar...
Folk är allt för svårflörtade idag.